MasterChef Romania

De cateva zile, ma tot uit la niste emisiuni de gatit foarte interesante numite MasterChef. Pentru a fi clari de la inceput, eu nu am nici cea mai mica tangenta cu bucataria. Singurele chestii pe care stiu sa le gatesc si nu sunt 100% sigura ca nu le ard, sunt cartofii prajiti si ochiurile :). Revenind...Emisiunile astea sunt foarte catchy. Initial m-am uitat mai mult fiind fortata de imprejurari, dar apoi a adevenit addictive. N-are sens sa ma apuc acum sa explict toate influentele pe care le-a avut asupra mea incepand de la vise cu mancare care zboara, cu Chef Ramsey care imi arunca mancare in cap, pana la initiativa mea de a ma apuca de gatit.
Sa nu ma intelegeti gresit! Nu m-am apucat de facut fripturi in sange combinate si cine stie ce sosuri. NU. Tot ce am avut de facut a fost sa pun in tigaie niste snitele congelate pe care trebuia doar sa le pazesc! Si le-am paziiiiiit! Mi-e groaza sa descriu ce a iesit asa ca am sa postez poza...:D
Enjoy!

0 comentarii: