Geronimoooo

Pai da. M-am dus la examen. Vineri.
Daca lumea cand intra in sala si incepe examenul zice "Doamne ajuta!", eu am zis "hai ma ca nu-s asa de proasta!" M-am asezat frumos la calculator si am apasat START gandindu-ma "Hai catalina, daca toti cocalarii manelisti iau examenu` asta, poti sa-l iei si tu!" Si-am inceput.
Prima intrebare am gresit-o. Reactia iediat urmatoare a fost una de nervi si de exasperare, insa a culminat cu o mobilizare totala. In timp ce intrebarile se tot perindau prin fata mea, eu tot raspundeam, si mai veneau, mai raspundeam, mai veneau, nu greseam. Si ajung la intrebarea pentru 22 de puncte. Moment maxim, intens, citesc intrebarea, stiu! Daca pana atunci avusesem pe fata o privire incordata, suparata chiar, in momentul imediat urmator mi s-a pus un zambet larg pe fata. Am apasat pe butonul cu raspunsul si am trecut la cele 22 de puncte. Evident, de bucurie, intrebarea imediat urmatoare am gresit-o, deoarece eram mult prea fericita sa mai fiu si atenta, insa pe ultimele doua le-am facut.
M-am ridicat de la masa, mi-am luat dosarul si m-am dus la tanti care ma privea dezaprobator pentru ca fusese nevoita sa vina la mine de vreo 3 ori sa-mi spuna sa stau rezemata ca sa se poata holba aia de la Bucuresti la mine prin camera de supraveghere.
"Si,ce ati facut?"
"Am facut!:D"
"Aha. Pai felicitari! vad aici ca ati facut 24 de puncte. Sa nu uitati sa va sunati instructorul.Pe ce data sunteti programata la oras?"
"Pe 16 decembrie"
"Pai bine, veti pleca din Dacia! Succes!"
Imediat ce m-am intors cu spatele mi s-a lipit un zambet tampit pe fata si am inceput sa caut telefonul s-o sun pe mama...
Deci pe 16 decembrie stati in casa, ca eu daca ma supar accelerez!!!


P.S. In ultimul timp, ma obsedeaza intr-un mare stil melodia asta:

1 comentarii:

Anonim Says:
10 decembrie 2009 la 16:48

Bravooooo!!! Felicităăări! Sunt mîndră de tine, Cătă!>:D<