Frustrant...

Ma chinui de ceva timp, sa-mi definitivez studiul pentru a da un nenorocit de examen pentru permisul auto. Problema adevarata totusi, sunt amaratele alea de chestionare pe care le face tot prostu` ca sa aiba si el habar cu ce se mananca examenu` asta. Si ma doare tare de tot ca ma chinui sa le rezolv si nu-mi ies frate, nu vor sa-mi iasa.
M-am hotarat sa le incerc cu legislatia in fata si...surpriza!!! Socoteala de acasa nu prea se potriveste cu cea din targ. Am luat de exemplu chestionarele oficiale de pe marele sit al Directiei Regimului de permise de conducere si inmatriculare a vehiculelor(ce pompos suna...), si m-am gandit ca aici nu am cum sa dau gres! (proasta preconceptie...)
Frate! Se afla acolo, pe persoana fizica, cineva care face chestionarele alea fix la abureala. La inceput m-am gandit ca-s eu batuta-n cap si nu-s in stare sa tin minte ca la lumina albastra incetinesti si la aia rosie opresti. Da aveam dreptate (spre uimirea mea) si de fapt ei se inselau.
Asa ca stau acum si ma gandesc, cantaresc, masor, meditez la ce sa fac. Sa ma duc sa dau examenu` sau nu?


In concluzie ca sa ma amuz putin am cautat niste clipuri la subiect pe youtube si am dat peste tipa asta care se chinuie sa faca o parcare laterala cu spatele. Frustrant este ca ea are carnet, iar eu inca dau cu banul daca sa ma duc sau nu la examenul de teorie...


0 comentarii: