Insomnie

Pai cam da. E doua noaptea, maine ma trezesc la prima ora, dar eu stau si ma droghez ca tampita. Cu ce? Ehehe... cu ce-i mai bun. Filmulete de pe youtube:)
Si ma minunez frate. E plina lumea de chestii interesante, cum ar fi de exemplu tipul asta




Apai, ca sa apari pe o scena, sa canti asa si sa ai pretentia ca esti talentat, iti trebuie c^@%e frate! Problema e ca tipul asta s-ar putea pur si simplu sa fie prea prost sa-si dea seama ca e pe langa.
La acelasi show, au venit doi tipi(ma rog, un el si o ea), care talentati nu prea erau, insa povestea lor e chiar draguta si m-a facut sa zambesc.



Apoi a aparut asta! Trebuia sa vina si capitolul babe nebune, nu-i asa?





Adica, logic vorbind, cat de nebun poti fi sa crezi ca un canine poate canta, sa-l tii langa uureche, saracul animal sa nu scoata un sunet si poi sa sustii ca a cantat? Asta imi aduce aminte de o profa care ne supraveghea la capacitate si in timp ce noi practic ne dadeam raspunsuri unii la altii din diferite colturi ale clasei, iar ea zice "Aud voci, si nu am decat 30 de ani!" (weirdo!!!)
Cel mai dragut este cand apare asa ceva.





Un omulet cu personalitate adorabila, care stie sa accepte criticile si nu reactioneaza urat atunci cand i se spune adevarul in fata, spre deosebire de urmatoarea tipa





Intre timp s-a facut doua jumate iar eu mi-am pus la downloadat niste programe, deci mai stau...asa ca va mai arat un filmulet si gata. Vizionare placuta!

0 comentarii: