Eroticovision

Cum ar spune cineva, NU SE MAI POATE BAI! Ma revolt!
De ceva ani, urmaresc cu foarte mare interes concursul Eurovision in toate etapele lui. Nu trebuie sa ai cultura muzicala ca sa iti dai seama ca nivelul la care au ajuns lucrurile este cu mult mai scazut decat cel de acum cinci, sase ani, insa asta doar la nivel de Romania. Daca in restul Europei se duc eforturi mari sa trimita tot ce e mai bun in finala, la noi e tocmai pe dos.
Noi nu cunoastem conceptul de talent. Sau daca il cunoastem, cu siguranta i-am redus din insemnatate. La noi, sa fii talentat inseamna sa ai fusta scurta, implant cat mai scump, si poate sa te si balangani putin pe o muzica destul de proasta si monotona. Daca-l mai si cunosti pe Duta, Moga sau oricare dintre ei, succesul iti este asigurat.
Stiti cine participa anul acesta la Eurovision? Hai, ghiciti! E celebru, talentat, are valoare, spate si multi dusmani. Nu Guta mai, nici chiar asa!
Mirobolantul, fantasticul, unicul Floriiiiiiin...nu Calinescu, nu Piersic,......SALAAAAM!
Hai, inchide gura! Stiu ca ai ramas surprins. Si eu am avut exact aceeasi reactie. Si am fost rea cand am aflat asta, deoarece am auzit ca va canta in duet cu o fata foarte talentata. Prima persoana la care m-am gandit a fost Paula Seling (simti ironia de aici? hm?). Apoi am aflat ca nu e asa. Geniul muzical Florin Salam va canta impreuna cu o miune de fata, un talent nedescoperit, o bijuterie muzicala si anume, Ana Maria de la Craiovaaaa!
N-o stiti? POFTIIM? Cum de? Ciudat...nici eu!
M-am apucat asadar, sa caut informatii despre cei doi si am gasit niste filmulete edificatoare pe iutub. Stiti ce ma amuza? Ca au o strategie simpatica rau de tot. Se duc pe la toate posturile de televiziune sa-si anunte participarea cu textul "Noi am depus piesa, dar stim ca o sa ne judece din cauza ca Florin e manelist. Lumea nu intelege ca un om talentat poate canta orice.!" E totul cu psihologie inversa, voi nu intelegeti? (wink)
Acum, as putea sa fiu rea si sa ma apuc sa comentez sau sa fac misto de ei. Dar stiti ce? Ei singuri se fac de ras. E de ajuns sa va uitati. Si va rog sa va uitati la amandoua. MERITA!

Enjoy!



Si piesa..:D



Later edit: Mi-a zis Dragos sa va anunt ca nu s-a calificat oricum in finala...

3 comentarii:

Anonim Says:
28 ianuarie 2010 la 03:44

Asta mai lipsea! să fi ajuns ăștia doi la Eurovision =))
Doamne ferește! Sper să nu trăiesc ziua în care cineva ca ei o să ajunga acolo.

Corina Says:
28 ianuarie 2010 la 06:52

N-am răbdare să mă uit la tot, mă irită vocea gâjâită cu inflexiuni de gheolban a grasului ăluia.

Dar ăsta-i un semn că se apropie Apocalipsa, îţi spun eu.

catalina Says:
28 ianuarie 2010 la 15:05

@Daniela: M-am temut putin de faptul ca aia din juriu se vor simti presati si-l vor baga in finala...

@Corina: Mai sunt doar doi ani pana-n 2012 :))