Hai sa vrafuim amintiri...

Cautam prin niste documente mai vechi, si am gasit asta...


Străbătând deşertul
Era o zi normală. Mă îndreptam spre casă, iar gândurile se plimbau prin capul meu, ca maşinile la o cursă de Rally. Aveam o stare de disconfort total, cu toate că nu era nimeni în jurul meu pe o rază de 100 de metri. Cu toate astea, ştiam că în curând voi intra în mulţimea de oameni, şi ma voi confunda cu fiecare. Oare de ce nu vreau acest lucru? Mă uit la oameni. De ce nimeni nu zâmbeşte? De ce nimeni nu pare fericit? Ce le lipseşte? De fapt...stiu! Le lipseşte iubirea.
Multă lume confundă iubirea cu îndrăgostirea. Revistele pentru femei, telnovelele,filmele, literatura, majoritatea oamenilor, cu excepţia câtorva autori, preamăresc momentul îndrăgostirii, ca şi cum ar fi esenţa adevăratei iubiri. Şi totuşi ar fi de ajuns bunul simţ, ca să înţelegem că experienţa îndrăgostirii este foarte diferită de starea permanentă a iubirii.
Dar eu, de ce nu zâmbesc?



Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii: