Mulţumesc!

Azi după-amiază, am plecat de acasă rânjind, şi am sunat-o pe mama ca să creadă lumea că rânjesc din cauza a ceea ce aud la telefon. Ştiam ce urmează şi nu-mi puteam stăpâni reacţiile. Acum, am ajuns acasă. Sunt fericită, emoţionată, şi în toate felurile în care poate fi un om după ce îşi vede un vis împlinit. Cel mai vechi vis al meu...
Astăzi am văzut-o pe Ada Milea live. Am dat mâna cu ea, am schimbat câteva cuvinte face to face, şi apoi mi-am permis plăcerea de a mă destinde cu muzica ei, live, în Mojo. Fiinţa asta este absolut genială. Nu numai ca este evident sinceră în tot ceea ce face, dar transmite nişte emoţii şi stări atât de puternice, încât aş asculta-o non-stop. Îţi mulţumesc, Ada, pentru că nu încetezi nicioată să ma faci să zâmbesc.

2 comentarii:

Corina Says:
22 aprilie 2010 la 14:17

Eiiihh, scuze! Bloggerul ăsta tâmpit!

Omul-Ancoră Says:
10 iunie 2010 la 14:10

Ada Milea e un geniu, dar si cei care declara ca o plac au nevoie de putina gelianitate pentru a ajunge la aceasta concluzie.