Oameni

Mă mir în fiecare zi de posibilităţile pe care le avem. Ca oameni, avem ocazia de a interacţiona cu persoane din jurul nostru şi de a ne pune amprenta asupra lor, sau a-i lăsa pe ei să ne marcheze pe noi. Mie, personal, mi se întâmplă acest lucru din ce în ce mai des. În ultima vreme încep să mă intreb dacă inima mea este destul de mare pentru a-i păstra pe toţi aceştia...
Mă aflu de doi ani în actualul meu liceu şi mă apropiam de finalul anului şcolar, dezamăgită că aici nu am cunoscut oameni tocmai în regulă. Totuşi, cu ocazia unei deplasări, soarta mi-a scos în cale nişte oameni deosebiţi. Am învăţat că oriunde, dacă vrei, poţi găsi măcar doi, trei oameni cu care merită să-ţi petreci timpul, în care merită să investeşti, în care poţi ajunge să ai încredere.







Dacă mi-s dragi, eu ce să fac? Tulcea ne aşteaptăăăă!


Asculta mai multe audio Film

2 comentarii:

Corina Says:
22 aprilie 2010 la 14:14

Ai perfectă dreptate, Cătă. Dacă avem noroc să dăm peste oamenii ăia geniali care există-n lume, putem fi consideraţi fericiţi.

catalina Says:
23 aprilie 2010 la 01:28

Şi mi-s aşa dragi...i-aş lua acasă să-i cresc..:P