Talent?

Ma gandeam zilele trecute la viitorul meu. La cat de tare ar fi chiar sa reusesc ce mi-am propus, si sa ajung undeva, in afara sa fac ceea ce-mi place: muzica. Totusi m-am impiedicat de un mic amanunt. Sunt cam lenesa. Da, ati vazut bine LENESA!
Mi-am dat seama ca pentru a ajunge undeva trebuie sa muncesti mult, sa faci sacrificii, pentru ca nimic nu ti se ofera pe tava. Sunt totusi norocosi care se afla la locul potrvit in momentul potrivit. Nu ma victimizez. Este norocul lor; insa sansele ca acest lucru sa se intample unei persoane sunt de...1 la 1000, poate chiar mai mici.
Stand pe youtube si pe trilulilu toata ziua, pierzand vremea, am dat peste clipul de mai jos. Tipul mi se pare super talentat, insa singura lui sustinere este prietenul lui cu care lucreaza, amandoi chinuindu-se intr-o sufragerie. Asta-i lumea in care traim...


Michael Jackson Medley
Vezi mai multe video din Muzica

0 comentarii: