Leapşa

Am găsit pe un site această leapşă şi am decis s-o preiau, şi poate s-o dau mai departe. Aşadar...

SUNT o persoana ciudată

AŞ VREA să pot să ma întorc mereu la momentele frumoase din viaţa mea

PĂSTREZ cele mai frumoase amintiri în suflet

MI-AŞ DORI să-i pot face pe toţi oamenii dragi să zâmbească

NU ÎMI PLACE ipocrizia

MĂ TEM de oameni noi

AUD râsete

ÎMI PARE RĂU când fără să vreau îi rănesc pe cei dragi

ÎMI PLAC prăjiturile diplomat şi ciocolata Milka Dessert

NU SUNT perfectă

CÂNT toată ziua

NICIODATĂ nu-mi aduc aminte să-mi fac patul

RAR am planuri de răzbunare

PLÂNG de fiecare dată când simt nevoia

NU SUNT MULTUMITĂ de cultura mea generală

NU ÎMI PLACE să mi se spună că nu pot face ceva ce eu ştiu sigur că pot

SUNT CONFUZĂ când umblu cu banii

AM NEVOIE de atenţie, afecţiune şi mulţi oameni în jurul meu

AR TREBUI să mă apuc de învăţat pt BAC


Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii: